nOt Bad larH...huehuehehehu..!!

Friday, March 11, 2011
Erm...hari neyh aku dalam klas ngadap laptop & uat 3d ngan pnuh asew kusyuknyew..hehehehe...ntah cmne t'tbe rineyh asew exited sgt tuk uat 3d...dan hasilnyew..ermmm not bad larh..ihhihiih...thnxzz to adeq sye,topo n teman2 yang lain coz turut m'bntu tadi...:)

tapi dalam masa yang sama jugak aku asew sebak &sdeyh sgt2...uhhuuhuhu...mgkin ape yang terjadi tuwh da hikmah d'sbliknyew...aku rdha jew...wlaupown ape yang d'inginkan & d'rancang x mnjadi..ermmm..thnxzz jugak kart dye coz jujo ngan aku,dan ape yang tertulis tuwh dah ckup mmbuktikan yang dye dah mmg xperlukan aku..:) ngeeee...!!tahniah kart rakan barunyew..jge dye baik2 k..n sentiasa uat dye hppy..amin -

Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

2 comments:

  1. InSpIrAsI said...:

    ermmm
    hehhehe
    dear awk ni sentiasa kart sisi dye
    hhahaha
    tak pa
    adeq da je tuk ina...
    ok???

Post a Comment